The comeback

Breng een niet meer bestaand product opnieuw in de markt doormiddel van nieuwe marketingstrategie op een single page website.

webdesign

Het doorlopen proces

Adobe XD • Adobe Illustrator • WordPress

Debriefing

Concept

woordweb

Moodbord

het PROCES

Het concept

Voor deze opdracht had twee concept ideeën. De eerste was om het een vintage interieur item te maken. De tweede was om nostalgie te creëren bij de klant en op die manier te verkopen. Uiteindelijk is er na de feedback ronde voor het eerste concept gekozen. Wel mag de nostalgie aanwezig zijn.

het PROCES

Het onderzoek

Uit het onderzoek is gebleken dat Millennials de beste doelgroep is om de telefoons als interieur item te verkopen. De secundaire doelgroep is Generatie X hun zouden de nostalgische gevoelens kunnen krijgen van de website. Ik heb mijn style tile ontwikkeld vanuit de twee concepten en de moodbord ook heb ik het logo zelf ontworpen.

Onderzoek

Persona

Style tile

het PROCES

Website schetsen

Bekijk hier het proces dat ik heb doorlopen tijdens de schets fase om tot het eindresultaat te komen.

het PROCES

Eindresultaat

De website is ontwikkeld in WordPress met spectra. ook heb ik simpele css toegevoegd om tot het gewenste eindresultaat te komen. Ook heb ik geen gebruik gemaakt van een template.